Overslaan en naar de inhoud gaan

DSM wint eenTransform 2012 Gold Award

DSM heeft in de categorie Beste Interne Communicatie van een ReBrand een Gold Award gewonnen op het Transform Awards 2012 evenement in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zijn de enige Europese awards ter onderscheiding van herpositionering, rebranding and merktransformaties.

related partner content for mobile comes here

DSM werd specifiek geëerd vanwege 'de unieke combinatie van strategie en creativiteit bij de communicatie rond haar wereldwijde merktransformatie'. Het betreft het merk en de merkbelofte Bright Science. Brighter Living.TM werden vorig jaar in twee dagen tijd in 134 internationale bioscopen geïntroduceerd aan vrijwel alle werknemers van DSM wereldwijd.

Hierbij toonde DSM ook een speciaal hiervoor gemaakte bioscoopfilm:, een film over het verhaal achter de nieuwe merkbelofte, waarin zowel acteurs als DSM werknemers en DSM partners in acteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in