Reputatie Ben & Jerry’s is tanende
IJsfabrikant Ben & Jerry’s die ooit zo glorieus bewees dat goeie corporate communicatie de verkoop kan opstoten, is dit jaar de meest…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ijsfabrikant, die sinds mei vorig jaar in het bezit is van Unilever, daalde in de ranglijst van nummer vijf af naar nummer dertig. Ook Coca-Cola zakte flink: de frisdrankfabrikant moest zijn tweede plaats afstaan aan Maytag en zakte naar de zestiende plaats. Bedrijven die het in de ogen van de circa 26000 ondervraagde consumenten steeds beter doen zijn onder meer Sony, Anheuser-Busch, IBM and Procter & Gamble. Nummer 1 is net als vorige jaar Johnson & Johnson.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid