
‘Voor heldere resultaten moet je anders gaan testen’, zo luidt de pay-off van de nieuwe multimediale campagne van stichting Proefdiervrij. De campagne moet Nederlanders bewust maken van nieuwe wetenschappelijke ontwikkelingen die proefdiervrij onderzoek mogelijk maken 'en heldere resultaten opleveren', zoals het gebruik van stamcellen, organ-on-a-chip en computermodellen.
De multimediale campagne omvat de inzet van tv-billboarding, online page ads en social media (vooral Facebook) en loopt tot half december.
Voor glasheldere resultaten moet je anders gaan testen
Credits
Klant: stichting Proefdiervrij
Creatie en concept: Peter Tuerlings en Rob Bandringa
Fotografie/modelmaking: Erik van Gurp
Mediabureau: Mediaxplain*
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee