Proefdiervrij campagne zet in op anders testen
Heldere resultaten mogelijk met wetenschappelijke alternatieven voor proefdieren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Voor heldere resultaten moet je anders gaan testen’, zo luidt de pay-off van de nieuwe multimediale campagne van stichting Proefdiervrij. De campagne moet Nederlanders bewust maken van nieuwe wetenschappelijke ontwikkelingen die proefdiervrij onderzoek mogelijk maken 'en heldere resultaten opleveren', zoals het gebruik van stamcellen, organ-on-a-chip en computermodellen.
De multimediale campagne omvat de inzet van tv-billboarding, online page ads en social media (vooral Facebook) en loopt tot half december.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor glasheldere resultaten moet je anders gaan testen
Credits
Klant: stichting Proefdiervrij
Creatie en concept: Peter Tuerlings en Rob Bandringa
Fotografie/modelmaking: Erik van Gurp
Mediabureau: Mediaxplain*
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid