Overslaan en naar de inhoud gaan

Proefdiervrij campagne zet in op anders testen

Heldere resultaten mogelijk met wetenschappelijke alternatieven voor proefdieren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Voor heldere resultaten moet je anders gaan testen’, zo luidt de pay-off van de nieuwee van stichting Proefdiervrij. De campagne moet Nederlanders bewust maken van nieuwe wetenschappelijke ontwikkelingen die proefdiervrij onderzoek mogelijk maken &;en heldere resultaten opleveren&;, zoals het gebruik van stamcellen, organ-on-a-chip en computermodellen.
De multimediale campagne omvat de inzet van tv-billboarding, online page ads en social media (vooral Facebook) en loopt tot half december.

related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in