Overslaan en naar de inhoud gaan

Nathalie Peters Group Commercial Director Mediabrands

Nathalie Peters krijgt een nieuwe rol binnen Mediabrands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze is benoemd tot Group Commercial Director, waarbij ze direct rapporteert aan Mediabrands Benelux CEO Diederik Breijer.

related partner content for mobile comes here

Peters is al tien jaar in digitale managementfunctie werkzaam voor Mediabrands. Ze begon Initiative Online, was de oprichter en managing director van digilogue en gaf de laatste twee jaar leiding aan MAP (Mediabrands Audience Platform). In deze periode werden onder haar leiding merken als Reprise (Performance based), Cadreon (Tradingdesk) en Spring Creek (Social) in de Nederlandse markt geïntroduceerd. Vanuit haar rol vertegenwoordigde Peters Mediabrands in internationale jury’s, zoals bij de Cannes Lions) en vervult zij een bestuursfunctie binnen het IAB.  

Diederik Breijer: &;Nathalie heeft bewezen een scherp oog te hebben voor nieuwe opportunities, businesses en ventures te kunnen starten en commercieel succesvol te kunnen uitbouwen. Om de transformatie van Mediabrands als groep te versnellen gaat Nathalie zich samen met mij primair richten op business development, new business, integratie van de verschillende disciplines en productontwikkeling, naast het verder doorontwikkelen van een aantal key-accounts.&;

Nathalie Peters zegt dat de recente overname van Traffic4U het groeiproces van Mediabrands heeft versneld. &;Ik ga mijn ervaring en kennis aanwenden om voor de groep de volgende stap aan te jagen. Werken op groepsniveau is voor mij een nieuwe dimensie. Daarnaast blijf ik nauw betrokken bij een aantal key accounts, omdat ik dat echt niet kan missen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in