Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook bij Forbes is Apple waardevolste merk

Forbes publiceert zijn jaarlijkse lijst met meest waardevolle merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens is Apple 124,2 miljard dollar waard (stijging van 19 procent). Twee keer zoveel dan de nummers twee en drie: Microsoft (63 miljard, 11 procent)) en Google (56,6 miljard, stijging van 19 procent)).

related partner content for mobile comes here

publiceerde de zijne op 9 oktober: ook met Apple op nummer 1.

berekende al eerder op basis van lijsten van Millward Brown, Brand Finance en Interbrand dat Apple het waardevolste merk is. 

Nummers 4-10 in Forbes´ lijst:

4: Coca-Cola 56,1 miljard (stijging van 2 procent)

5: IBM 47,9 miljard (daling 5 procent)

6: McDonald&;s 39,9 miljard (stijging 1 procent)

7: General Electric 37,1 miljard (stijging 9 procent)

8: Samsung: 35 miljard (19 stijging)

9: Toyota 31 miljard (22 proce4nt stijging)

10: Louis Vuitton 29,9 miljard (stijging 5 procent)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in