Ook bij Forbes is Apple waardevolste merk
Volgens dit medium is Apple 124,2 miljard dollar waard (stijging van 19 procent). Twee keer zoveel dan de nummers twee en drie: Microsoft (63 miljard, 11 procent)) en Google (56,6 miljard, stijging van 19 procent)).
Interbrand publiceerde de zijne op 9 oktober: ook met Apple op nummer 1.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaThe Telegraph berekende al eerder op basis van lijsten van Millward Brown, Brand Finance en Interbrand dat Apple het waardevolste merk is.
Nummers 4-10 in Forbes´ lijst:
4: Coca-Cola 56,1 miljard (stijging van 2 procent)
5: IBM 47,9 miljard (daling 5 procent)
6: McDonald's 39,9 miljard (stijging 1 procent)
7: General Electric 37,1 miljard (stijging 9 procent)
8: Samsung: 35 miljard (19 stijging)
9: Toyota 31 miljard (22 proce4nt stijging)
10: Louis Vuitton 29,9 miljard (stijging 5 procent)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid