Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn het creatiefst in de ochtend

Bijna driekwart vindt dat voor 12 uur de beste plannen worden bedacht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vroege vogels vangen de wormen. Onderzoek van The Creative Group laat zien dat succesvolle marketeers en reclameprofessionals zichzelf het productiefst en creatiefst vinden in de ochtend. 63 procent zegt beter te presteren in de ochtend, en 72 procent van de respondenten zei dat ze zich het meest creatief voor de middag Als het gaat om het genereren van nieuwe ideeën.

related partner content for mobile comes here

Het Amerikaanse onderzoek werd uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau en is gebaseerd op meer dan 400 telefonische interviews met marketing- en reclame-executives.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in