Pr-mensen zijn Lekkerbekken
Lekkerbekken zijn oververtegenwoordigd in de reclame en pr-branche. Dit blijkt uit onderzoek van cateraar Albron in samenwerking met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Meer dan 75.000 mensen bezochten de site, van wie ruim 40.000 de test deden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het onderzoek verdeelt werkend Nederland in vijf groepen eters: Grote eters, Bewuste eters, Mobiele eters, Lekkerbekken en Traditionele eters.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLekkerbekken vinden de kwaliteit van het eten belangrijker dan de prijs. Ze houden van afwisseling en variatie, staan open voor nieuwe dingen en laten zich graag verleiden in het bedrijfsrestaurant. Regelmatig nemen ze verse salades en fruit, maar ze kunnen zich ook laten verleiden door een warme snack.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid