Overslaan en naar de inhoud gaan

Pr-mensen zijn Lekkerbekken

Lekkerbekken zijn oververtegenwoordigd in de reclame en pr-branche. Dit blijkt uit onderzoek van cateraar Albron in samenwerking met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer dan 75.000 mensen bezochten , van wie ruim 40.000 de test deden.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek verdeelt werkend Nederland in vijf groepen eters: Grote eters, Bewuste eters, Mobiele eters, Lekkerbekken en Traditionele eters.

Lekkerbekken vinden de kwaliteit van het eten belangrijker dan de prijs. Ze houden van afwisseling en variatie, staan open voor nieuwe dingen en laten zich graag verleiden in het bedrijfsrestaurant. Regelmatig nemen ze verse salades en fruit, maar ze kunnen zich ook laten verleiden door een warme snack.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in