Pr-mensen zijn Lekkerbekken
Lekkerbekken zijn oververtegenwoordigd in de reclame en pr-branche. Dit blijkt uit onderzoek van cateraar Albron in samenwerking met…
Meer dan 75.000 mensen bezochten de site, van wie ruim 40.000 de test deden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het onderzoek verdeelt werkend Nederland in vijf groepen eters: Grote eters, Bewuste eters, Mobiele eters, Lekkerbekken en Traditionele eters.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisLekkerbekken vinden de kwaliteit van het eten belangrijker dan de prijs. Ze houden van afwisseling en variatie, staan open voor nieuwe dingen en laten zich graag verleiden in het bedrijfsrestaurant. Regelmatig nemen ze verse salades en fruit, maar ze kunnen zich ook laten verleiden door een warme snack.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid