Overslaan en naar de inhoud gaan

Innovatieprijs voor Campina

De Nederlandse supermarkten hebben zuivelconcern Campina onderscheiden als meest vernieuwende onderneming binnen de levensmiddelenbranche.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury wees op een aantal succesvolle introducties uit de laatste jaren. Het ging daarbij onder andere om de Campina 0-procent vet melk, Optimel (drinkyoghurts), Vifit ('gezonde' zuiveldrank ten behoeve van de darmflora), Milner (kaas) en de vleesvervanger Valess.

related partner content for mobile comes here

De inkopers van Laurus, Albert Heijn, Schuitema en Superunie stellen vast dat de nieuwe producten van Campina steeds blijvers blijken te zijn. De inkopers deden mee aan een speciale verkiezing die werd georganiseerd door het vakblad Distrifood.

Uit de verkiezing kwam de thuistap Beertender als de beste productintroductie van 2004 naar voren. Als de beste vernieuwing van de laatste tien jaar koos de jury de Senseo-espressomachine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in