Thuiswinkelen blijft groeien
Consumenten in Nederland hebben vorig jaar 2,8 miljard euro uitgegeven aan thuiswinkelen. Dat is een stijging van 13,5 procent ten opzichte…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarbij is niet alleen gekeken naar de uitgaven via internet, maar ook naar bijvoorbeeld de traditionele detailhandel en financiële dienstverleners, blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor, waar Blauw Research aan meewerkte.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vooral de aanschaf via internet groeide. Er werd een omzet van 1,68 miljard euro behaald, een stijging van 36 procent ten opzichte van 2003. Nederland bezet hiermee de vierde plek. In Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland wordt meer thuis gewinkeld (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid