Unox Knaks naar JuniorSenior
Unox Knaks heeft communicatiebureau JuniorSenior ingeschakeld voor een salespromotie gericht op kinderen van 6-12 jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
JuniorSenior ontwikkelde het concept 'Knak de Code!' dat in week 26 gelanceerd wordt. Kinderen (en hun ouders) krijgen bij de aankoop van een blik Knaks gratis een code die verstopt is in en op het blik.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Via een site is te lezen hoe de code kan worden geknakt. Met twee speciale codes krijgt men toegang tot een groot download-archief met pc-games.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe salespromotie loopt tot einde van het jaar en wordt ondersteund met een tv-commercial (geproduceerd door TBWA Neboko) en verschillende acties op televisiezender Jetix.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid