Overslaan en naar de inhoud gaan

Google Groups vernieuwd

Van Damaris, Google PR kregen we de volgende mail: Google.nl heeft een nieuwe versie van Google Groups gelanceerd, met nieuwe toepassingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Damaris, Google PR kregen we de volgende mail: Google.nl heeft een nieuwe versie van gelanceerd, met nieuwe toepassingen als het creëren en (door)zoeken van lijsten met e-mailadressen, het aanmelden voor favorieten discussiegroepen en de mogelijkheid deze te blijven volgen (RSS??).

De nieuwe toepassingen van Google Groups zijn onder meer:
- Creëren van groepen: gebruikers kunnen nu eenvoudig e-mail mailinglijsten creëren, zich aanmelden voor e-mail mailinglijsten en deze doorzoeken.
- Dynamische conversaties: de postings verschijnen binnen enkele seconden en worden bovendien binnen enkele minuten geïndexeerd.
- Uitgebreidere gebruikersinterface (kijk zelf maar).

Google Groups stelt gebruikers in staat om deel te nemen aan wereldwijde conversaties over alle denkbare onderwerpen. Iemand die bijvoorbeeld op zoek is naar een nieuwe dvd-speler, kan de relevante postings met aanbevelingen zoeken én vinden [aanbevelingen dvd-speler], en hij kan dit onderwerp markeren zodat er wordt gezocht naar relevante postings.

Er blijven toch wat vragen door mijn hoofd heen spoken. Waarom stuurt Google PR een mail vanaf een maiadres [.nl], is Gmail niet goed genoeg? Niet bruikbaar voor PR doeleinden? En zijn er nog mensen die het oude Usenet ofwel Google groups nog gebruiken in tijden waar wiki's hip worden in de geek gemeenschap? Ben benieuwd!!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in