Kijker vreest toename tv-reclame rond sport
Dat blijkt uit een onderzoek van HES-studenten Jorge Braun en Ronald van Rijn voerden in opdracht van het sport- en sponsoradviesbureau Van den Wall Bake. Hierin werd het kijkgedrag van de Studio Sport-kijker onderzocht.
Bijna de helft van de kijkers zegt Studio Sport trouw te blijven, omdat het programma ook andere sporten uitzendt. Van de ondervraagden zegt 38 procent de uitzendingen alleen te blijven volgen als Tien de voetbalwedstrijden niet tegelijkertijd op de buis brengt. Zo'n 17 procent zegt Studio Sport in augustus vaarwel.
Bijna de helft van de vrouwelijke Studio Sport-kijkers kijkt niet uit vrije wil naar het sportprogramma. De dames zitten iedere zondagavond verplicht voor de tv naast hun man.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEr werden 1200 Studio Sport-kijkers ondervraagd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid