Overslaan en naar de inhoud gaan

De geboorte van MolBlog

Wat is er mooier in het leven dan plezierige zaken combineren? Maanden geleden, bedacht ik mij dat het prachtig zou zijn als het blad waar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik zag dat al helemaal voor me, samen een weblog maken over marketing, merken, media en
interactiviteit.
Een weblog om vooral traditionele marketeers te prikkelen (voor interactieve markteers zijn er al genoeg prima weblogs) en na te laten denken over hun vak. Want de maatschappij verandert, ons gedrag verandert, maar veel marketeers willen zelf niet veranderen. Voor hun is dit weblog zeker niet bedoeld.

related partner content for mobile comes here

Voor wie dan wel? Voor iedereen met liefde voor ons mooie vak. Voor iedereen die openstaat voor veranderingen. Voor iedereen die deze veranderende tijden ziet, als het mooiste dat ons vak kon overkomen. Voor die mensen maken we MolBlog.

Voor mij mag MolBlog het brutale jongentje of meisje worden, die dingen durft te zeggen in de traditionele marketingwereld, die anderen aan het denken zet.

Oh ja, bij weblogs hoort je kwetsbaar durven op te stellen, dat doen we graag en geef ons dan de kans iets nieuws te starten. We zijn nog zoekende en hebben jullie hulp hard nodig om er iets moois van te maken, daarom graag jullie input. Zonder experimenten waren er ook nooit weblogs geweest, vergeet dat niet.....

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in