Overslaan en naar de inhoud gaan

Het nut van meta search

Dogpile is vernieuwd posten we al eerder. Vandaag komen ze met een onderzoek (uitgevoerd door University of Pittsburgh en de Pennsylvania…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is vernieuwd posten we al eerder. Vandaag komen ze met (uitgevoerd door University of Pittsburgh en de Pennsylvania State University) dat het belang onderstreept van het gebruik van een meta Search Engine.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek heeft gekeken naar de overlap in resultaten tussen Google, Yahoo en Ask Jeeves. Uitkomst van het onderzoek is dat slechts 3% van de resultaten is terug te vinden op de eerste pagina bij de drie Search Engines. Slechts 12% van de resultaten is hetzelfde indien de test werd uitegoerd bij 2 Search Engines.

Wil je dus echt compleet zijn, zou je Dogpile dus moeten gebruiken...?!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in