Overslaan en naar de inhoud gaan

W+K's 'Grrr' grote winnaar bij D&AD

De commercial 'Grrr' van Wieden+Kennedy Londen voor Honda was gisteravond in de Londen de grote winnaar bij de internationale D&AD Awards.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury's bij de D&AD deelden in totaal vier Black Pencils uit, wat uniek te noemen is. Bij de D&AD gaan er vaak jaren voorbij zonder dat er werk met deze prijs bekroond wordt. Mede daarom wordt de D&AD door creatieven gezien als prijs der prijzen. De andere Black Pencils gingen naar de identiteit van Channel 4 gemaakt door 4Creative en naar het 'Millau Viaduct' van Foster and Partners in de categorie Environmental Design & Architecture/Design for Industry. In totaal werden er 60 Yellow Pencils (Silver Awards) uitgedeeld, waarvan er nog eens acht naar 'Grrr' gingen.

related partner content for mobile comes here

Nederlandse bureaus vielen dit jaar niet in de prijzen bij de D&AD. Alleen 180 kreeg een nominatie voor Adidas. In de verschillende jury's namen namens Nederlandse bureaus Erik Kessels (KesselsKramer), Richard Bullock (180) en Mark Hunter (Wieden+Kennedy) plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in