Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus Retail van Leukwerkt naar Doom & Dickson

Plus Retail heeft de bureaurelatie met Leukwerkt Worldwide na ruim één jaar beëindigd om in zee te gaan met Doom & Dickson. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leukwerkt Worldwide kwam in juli 2010 als het winnende bureau uit de pitch die Plus Retail had uitgeschreven onder in totaal vier bureaus, na vijf jaar klant te zijn geweest bij Lowe/Draftfcb.
Doom & Dickson was een van de drie andere bureaus in de door CCA’s Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen begeleide pitch.
De overige twee bureaus waren UbachsWisbrun/JWT en Lowe/Draftfcb, dat nu Draftfcb heet.

related partner content for mobile comes here

Bart Kuiper: ‘Wij hebben Plus het afgelopen jaar met een herkenbare campagne neergezet. Dat is waar wij goed in zijn: herkenbare campagnes maken. Plus heeft aangegeven van het reclamebureau ook meer actiemarketing te verlangen, omdat ze thema en actie bij één bureau willen hebben. Daarop hebben wij gezegd dat actiemarketing niet is waar wij goed in zijn maar dat wij wel, zoals we het afgelopen jaar ook gedaan hebben, goed de regie kunnen voeren over de gehele communicatie.’ Het afgelopen jaar was Draftfcb verantwoordelijk voor verschillende promotionele acties, zoals de Disco’s en de Troetels, die door Leukwerkt werden vertaald naar onder meer tv-commercials binnen de campagne ‘Plus geeft meer’. De commercial die Leukwerkt voor de Troetels maakte, was dit jaar genomineerd voor een Gouden Loeki.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in