Overslaan en naar de inhoud gaan

PHILIPS heeft de meeste Superpromoters onder hoger opgeleiden

De Incompany 500 reputatie studie toont jaarlijks een lijst met de 100 meest aantrekkelijke organisaties van Nederland. Het gaat daarbij om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Incompany 500 reputatie studie toont jaarlijks een lijst met de 100 meest aantrekkelijke organisaties van Nederland. Het gaat daarbij om de aantrekkelijkheid van organisaties als zowel werkgever als investeringsobject als businesspartner. Vondel Publications en Blauw Research brengen deze lijst samen tot stand, waarbij veel aandacht wordt besteed aan de reputatie van de gemeten organisaties. Oftewel, hoe denkt de doelgroep van het onderzoek, hoogopgeleide werkende Nederlanders, over de 100 aantrekkelijkste organisaties van Nederland en hoe wordt er over deze organisaties gesproken?

related partner content for mobile comes here

Interessant is om te weten hoe er over je gesproken wordt, nog interessanter is om te weten waarom er zo over je gesproken wordt en wie daarin de aanjagers zijn. Om dat te begrijpen moet je inzicht hebben in de fans van je organisatie. Meer specifiek: de fans die hun enthousiasme over jou delen met anderen en daarbij ook daadwerkelijk gehoord worden. We noemen dat de Superpromoters.

Ongeveer 25% van de hoog opgeleidde Nederlanders is te beschouwen als Superpromoter. Zij behoren tot het ‘menstype’ Superpromoter. Uit het onderzoek blijkt desgevraagd dat zij zeer vaak specifiek Superpromoter zijn van PHILIPS. Daarmee heeft PHILIPS meer Superpromoters in haar gelederen dan Nike en Apple die een 2e respectievelijke 3e plek innemen. Nike en Apple mogen wereldwijd de meest waardevolle merken zijn. In Nederland is Philips ze nog altijd de baas. Iets om trots op de zijn als Philips en als Nederland!

Geschreven door Arjen van Ulden (Blauw Research)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in