Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer maakt campagne IKON

KesselsKramer heeft voor Interkerklijke Omroep (IKON) een campagne gemaakt waarin gespeeld wordt met vooroordelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne laat horen en zien dat niet alles is wat het lijkt. Diverse sociaal-maatschappelijke onderwerpen worden vanuit meerdere invalshoeken belicht. Bijvoorbeeld door in idents van 5, 10 en 15 seconden letterlijk meerdere standpunten in te nemen. Te zien is hoe een intens religieuze man tegelijk een bloedfanatieke supporter is. Een meisje dat in eerste instantie haar date lijkt te liefkozen, blijkt blind te zijn en gebruikt haar handen om het gezicht van haar gesprekspartner te onderzoeken. Het spelen met perspectief komt terug op televisie, radio, online en in de huisstijl van de IKON.

related partner content for mobile comes here

IKON wil met zijn programma's mensen aan het denken zetten door verrassende inzichten en perspectieven op actuele kwesties te bieden. Vanuit die gedachte ontwikkelde KesselsKramer de campagne die maandag 9 mei wordt gelanceerd.

Elke uiting wordt afgesloten met het woord Ikon en dat is direct het begin van een statement als 'Ik ontdek', 'Ik ontroer', 'Ik ontvang' en 'Ik ontrafel'. Eerder ontwikkelde KesselsKramer ook de campagne voor 'I Amsterdam' waarbij een vergelijkbare constructie werd gebruikt.

Klik voor meer commercials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in