KesselsKramer maakt campagne IKON
De campagne laat horen en zien dat niet alles is wat het lijkt. Diverse sociaal-maatschappelijke onderwerpen worden vanuit meerdere invalshoeken belicht. Bijvoorbeeld door in idents van 5, 10 en 15 seconden letterlijk meerdere standpunten in te nemen. Te zien is hoe een intens religieuze man tegelijk een bloedfanatieke supporter is. Een meisje dat in eerste instantie haar date lijkt te liefkozen, blijkt blind te zijn en gebruikt haar handen om het gezicht van haar gesprekspartner te onderzoeken. Het spelen met perspectief komt terug op televisie, radio, online en in de huisstijl van de IKON.
IKON wil met zijn programma's mensen aan het denken zetten door verrassende inzichten en perspectieven op actuele kwesties te bieden. Vanuit die gedachte ontwikkelde KesselsKramer de campagne die maandag 9 mei wordt gelanceerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisElke uiting wordt afgesloten met het woord Ikon en dat is direct het begin van een statement als 'Ik ontdek', 'Ik ontroer', 'Ik ontvang' en 'Ik ontrafel'. Eerder ontwikkelde KesselsKramer ook de campagne voor 'I Amsterdam' waarbij een vergelijkbare constructie werd gebruikt.
Klik hier voor meer commercials.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid