'Onvoldoende informatie webwinkels'


Dat concludeert de Consumentenautoriteit op basis van een inventarisatie van vijfhonderd veelgebruikte webwinkels. Voor webwinkels gelden speciale regels als het gaat om verschaffen van informatie. Bij negen op de tien is daarmee volgens de bond wel iets mis.
Ruim de helft geeft de klant geen of onjuiste informatie over de regel dat mensen zeven dagen de tijd hebben om zonder opgaaf van redenen hun aankoop via internet ongedaan te maken. Ook geven zij vaak de termijn waarbinnen iemand een aankoop kan terugsturen niet correct weer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Consumentenbond deed ook onderzoek naar supermarkten en gezonde voeding. Volgens het onderzoek hebben de supers vooral ongezonde producten in de aanbieding. Albert Heijn scoort als enige een voldoende, al is ook daar nog ruimte voor verbetering. DekaMarkt, Coop en de winkelformules van Dirk van den Broek en Plus scoren het slechtst (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid