Overslaan en naar de inhoud gaan

Only-duo wint ADCN/Cebuco-workshop

De winnende advertentie van de ADCN/ Cebuco Workshop voor Nintendo staat morgen in alle Nederlandse dagbladen. Uit de presentaties van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is voor het eerst dat het winnende team het concept mocht uitwerken en dat de advertentie daadwerkelijk wordt geplaatst in alle dagbladen. Cebuco wil met dit project proberen aan te tonen wat de impact kan zijn van een creatieve, opvallende advertentie in de dagbladen.
De organisatie komt in samenwerking met de ADCN jaarlijks met een workshop voor jonge creatieven, met als doel jongeren te inspireren tot het maken van goede dagbladadvertenties en het creatieve peil te verhogen.
Met de hulp van een aantal mentoren wordt een dag gewerkt aan een dagbladuiting naar aanleiding van een briefing van een adverteerder, dit keer dus Nintendo.

related partner content for mobile comes here

De boodschap die de advertentie moet overbrengen dat er voor de Nintendo Game Cube (in tegenstelling tot de perceptie) veel games (250) in het assortiment zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in