Overslaan en naar de inhoud gaan

Online marketingbureau Beaker richt zich volledig op muziek en entertainment

Oprichters van het Amsterdamse bureau zijn Frenk Wiersma en Perry van de Vrede.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beaker levert een combinatie van online diensten, gericht op organisatoren en promotors van muziek- en sportevenementen, maar ook platenlabels, theaters, musea en kunst en cultuur-festivals. Diensten die het bureau aanbiedt, zijn social en zoekmacine advertising, social media management en analytics & strategie.

related partner content for mobile comes here

Oprichters Wiersma en Van de Vrede zeggen zich te onderschieden door 'de wil en de drang om het maximale resultaat uit campagnes te halen in combinatie met content met hoge kwaliteit. En dat in een kort tijdsbestek, want de aanloopperiode naar een evenement is vaak kort en daarin moeten zoveel en zo snel mogelijk conversies plaatsvinden.'

Klanten waar Beaker al voor werkt, zijn Paaspop, foodfestival TREK, Sony Music, Live At Amsterdamse Bos, Pop On Top, Boerenrockfestival, Foodstock, I Love Urban, The Crave, Kingdance en Koningsnachtspektakel (Coen & Sander).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in