Overslaan en naar de inhoud gaan

Rapper Jebroer maakt après-ski hit voor Hooghoudt Beerenburg

Bureau Natwerk ontwikkelde twee nieuwe mixen met Hooghoudt Beerenburg en wil het hele jaar winter vieren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Natwerk is het nieuwe bureau voor Hooghoudt Beerenburg.

De twee nieuwe mixen heten de Sneeuwtoeter en de Zwarte Piste. Ze worden geïntroduceerd met de campagne ’Whoop Whoop Winter’. Naast een uitgebreide activatie in de Nederlandse horeca zijn ook de après-ski hit 'Leven na de dood’ van Jebroer met bijbehorende videoclip onderdeel van de campagne. 

related partner content for mobile comes here

De Sneeuwtoeter is een shot Hooghoudt Beerenburg met een toef slagroom. Slagroom op je neus moet zo een nieuw après-ski feestritueel worden. De Zwarte Piste is een mix van Hooghoudt Beerenburg en cola in een pitcher met ijs. 

Whoop Whoop Winterfeesten


Frank de Ruwe van Natwerk: 'Nederland kent bijna geen echte winters meer. Da’s jammer. Wij dachten toen: dan creëren we de winter zelf wel. En die vieren we gewoon het hele jaar door. Dan doen we met de zogenaamde Whoop Whoop Winterfeesten die in meer dan 70 Nederlandse kroegen het hele jaar door gevierd worden. Tijdens deze feesten wordt de volledige kroeg omgebouwd tot jaren ’80 après-ski chalet. Bij drie van deze feesten treedt Jebroer op en gaat zijn nieuwe hit keihard meegebruld worden.'

van Natwerk: 'Nederland kent bijna geen echte winters meer. Da’s jammer. Wij dachten toen: dan creëren we de winter zelf wel. En die vieren we gewoon het hele jaar door. Dan doen we met de zogenaamde Whoop Whoop Winterfeesten die in meer dan 70 Nederlandse kroegen het hele jaar door gevierd worden. Tijdens deze feesten wordt de volledige kroeg omgebouwd tot jaren ’80 après-ski chalet. Bij drie van deze feesten treedt Jebroer op en gaat zijn nieuwe hit keihard meegebruld worden.'

Hannah Ellens, Brand manager bij Hooghoudt: 'Hooghoudt heeft kwaliteit als randvoorwaarde en ambacht is voor ons vanzelfsprekend. Daarnaast willen we de humor die we al sinds 1888 in uitingen laten zien, weer een hoofdrol geven. Met Natwerk als nieuw bureau hebben we daar een ideale partner in gevonden. Deze campagne is daar de perfecte invulling van.'

De eerstvolgende editie van de Whoop Whoop Winter-feesten is 2 februari in Club Kokomo In Groningen, waar naast Jebroer ook The Partysquad en Mr. Wonder optreden.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in