Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe verkeersveiligheidscampagne

Het ministerie van Verkeer en Waterstaat en het Verbond van Verzekeraars zijn gestart met de campagne ‘Houd twee seconden afstand.’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kop-staartbotsingen kostten in 1998 aan veertig mensen het leven, 6000 raakten gewond. De financiele schade van de 57.000 kop-staartbotsingen in dat jaar bedroeg 500 miljoen gulden. Het gaat hierbij om letselschade en materiele kosten.

related partner content for mobile comes here

Met onder andere een TV-spot en attentieborden langs de snelweg wordt de weggebruiker op de twee-secondenregel geattendeerd. Aanvullende informatie is te vinden op en in huis-aan-huisbladen.

De twee-secondenregel houdt in dat auto’s minstens twee seconden uit elkaar rijden. Het ministerie en het Verbond van Verzekeraars werken bij deze campagne samen met 3VO en het Korps Landelijke Politiediensten. (13-10-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in