Nieuwe verkeersveiligheidscampagne
Het ministerie van Verkeer en Waterstaat en het Verbond van Verzekeraars zijn gestart met de campagne ‘Houd twee seconden afstand.’…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kop-staartbotsingen kostten in 1998 aan veertig mensen het leven, 6000 raakten gewond. De financiele schade van de 57.000 kop-staartbotsingen in dat jaar bedroeg 500 miljoen gulden. Het gaat hierbij om letselschade en materiele kosten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met onder andere een TV-spot en attentieborden langs de snelweg wordt de weggebruiker op de twee-secondenregel geattendeerd. Aanvullende informatie is te vinden op www.campagnes.nl en in huis-aan-huisbladen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe twee-secondenregel houdt in dat auto’s minstens twee seconden uit elkaar rijden. Het ministerie en het Verbond van Verzekeraars werken bij deze campagne samen met 3VO en het Korps Landelijke Politiediensten. (13-10-2000)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid