Aldi krabbelt weer op
Supermarktketen Aldi heeft in Nederland het marktaandeel weer weten te herstellen. Marktonderzoeksbureau GfK Nederland meldt dat de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarmee is het weer bijna terug op het oude topniveau van 7,5 procent. Hogere verkopen per winkel wijst GfK aan als reden van de stijging. De introductie van dagverse zuivel heeft de keten een zetje in de juiste richting gegeven. Een jaar geleden leek Aldi vooral te lijden aan de opmars van de eveneens Duitse keten Lidl die overigens ook het afgelopen halfjaar het eigen marktaandeel zag stijgen: van 0,9 naar 1,3 procent.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid