Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP-topman: ‘Wap is crap’

Uit Engels onderzoek is gebleken dat Wap-telefoons voor internetgebruik maar niet populair worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het Internet Access Survey dat werd uitgevoerd door de National Statistics Office begeeft vijftig procent van de Britse mannen en 39 procent van de vrouwen zich op internet; slechts één procent van hen gebruikt daarvoor een mobiele telefoon of digitale televisie. Tegelijk zijn er ook geluiden uit de reclamebranche dat er weinig vertrouwen bestaat ten aanzien van de toekomst van deze technologie. ‘Wap is crap,’ zo stelde Eric Salama, CEO van WPP.com (digitale unit van de moedermaatschappij van onder andere JWT en Y&R) tijdens een door het Engelse vakblad Campaigne georganiseerde bijeenkomst. Hij betitelde Wap verder als een ‘technologie voor tussendoor’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in