Volvo VS stopt $10 m. In onlinereclame
Volvo lanceert zijn S60-model in de VS puur met online reclame op America Online (AOL). Daarvoor is een bedrag van10 miljoen dollar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volvo opteerde in eerste instantie voor online reclame in plaats van tv-reclame omdat de tarieven op televisie, die al hoog waren, enorm zijn gestegen in de periode voorafgaande aan de presidentsverkiezing. Maar daar komt bij dat de automobielmarketeer wel degelijk ook de kracht van online advertising eens grondig wil testen. De online campagne wordt vergezeld van een half miljoen cd-roms met informatie en beelden van de S60, die in de VS vanaf 26,500 dollar gaat kosten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid