Du Chatinierprijs voor Buitenreclame-onderzoek
De Hans du Chatinierprijs, een jaarlijkse onderscheiding voor het beste
mediaonderzoek, is dit jaar toegekend aan het Summo…
Dit onderzoek werd in opdracht van de buitenreclame-exploitanten uitgevoerd
door Intomart, CityDisc en PLS. De prijs, waarvoor dertien inzendingen waren
genomineerd, werd deze week tijdens een MWG-bijeenkomst uitgereikt.
Belangrijkste redenen, volgens de jury: het onderzoek is vernieuwend, onder
meer omdat het inzicht geeft in ‘opportunities to see’ in plaats van het
dusver gehanteerde ‘presence in the street’. Daarnaast is het zeer goed
toepasbaar voor mediaplanning en is het ‘buitengewoon toegankelijk voor de
markt’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aan de Du Chatinierprijzen is een geldbedrag van 10.000 gulden gekoppeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid