Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marktstrategie Adidas

Adidas-Salomon heeft een marketingstrategie ontwikkeld om de doelgroep van het coremerk Adidas wereldwijd te vergroten en een krachtige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat werd gisteren in New York bekendgemaakt.Om doelstellingen sneller en efficiënter te volbrengen is Adidas opgedeeld in drie divisies; een afdeling die producten ontwikkelt voor sport en vrije tijd tegelijk, voor vrijetijdskledij alleen (maar toch gestoeld op sport) en voor multifunctionele sportartikelen (voor de echte sportfanaten). Elke
divisie zal zijn eigen schoenen en kleding produceren.

related partner content for mobile comes here

Adidas gaat er prat op een totaal nieuwe formule aangeboord te hebben die fundamenteel afwijkt van gehanteerde marketingmethodes door andere sportmerken. De behoeftes van de consument kunnen dankzij de drie nieuwe productieafdelingen nog accurater worden bevredigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in