Nieuwe marktstrategie Adidas
Adidas-Salomon heeft een marketingstrategie ontwikkeld om de doelgroep van het coremerk Adidas wereldwijd te vergroten en een krachtige…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat werd gisteren in New York bekendgemaakt.Om doelstellingen sneller en efficiënter te volbrengen is Adidas opgedeeld in drie divisies; een afdeling die producten ontwikkelt voor sport en vrije tijd tegelijk, voor vrijetijdskledij alleen (maar toch gestoeld op sport) en voor multifunctionele sportartikelen (voor de echte sportfanaten). Elke
divisie zal zijn eigen schoenen en kleding produceren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Adidas gaat er prat op een totaal nieuwe formule aangeboord te hebben die fundamenteel afwijkt van gehanteerde marketingmethodes door andere sportmerken. De behoeftes van de consument kunnen dankzij de drie nieuwe productieafdelingen nog accurater worden bevredigd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid