Ontrouwe klanten missen prijsgevoel
Klanten hebben geen benul van prijzen en zijn ontrouw, zo blijkt uit een onderzoek van ITW/Onderzoek onder 453 supermarktklanten.
De meest ontrouwe klanten zitten bij Edah, Koopconsult en Albert Heijn, maar ook de klanten van andere supermarkten gaan naar andere winkels. De prijzen inschatten gaat maar een kleine 7 procent goed af. Edet Soft toiletpapier en Omo Tablets hebben bijvoorbeeld een te goedkoop, Johma sellerysalade en Iglo Spinazie รก la creme juist een te duur imago. Meer dan de helft van de klanten ziet overigens liever vaste lage prijzen dan redelijke prijzen met veel weekaanbiedingen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid