Spot wil platformdiscussie over tv-planning
Spot wil een discussie met het Platform Media-Adviesbureaus (PMA) om de
discipline tv-planning te verbreden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op een recente MWG-bijeenkomst over
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
mediaonderzoek zei Spot-directeur Paul van Niekerk dat mediabureaus weinig
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSinnovatief vermogen aan de dag leggen, met name op het gebied van onderzoek,
het gebruik ervan en (vooral) de kritische omgang ermee.
Van Niekerk wil tv-planning middels deze discussie verbreden. “Men is nu erg
gefocust op het optimaliseren van de blokken, zeg maar het einde van de
‘pijplijn’. Terwijl in het (strategische) traject daarvoor ook de nodige
meerwaarde zit.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid