KLM en Boomerang samen in Flight Cards
Boomerang Media brengt vanaf 1 december in samenwerking met KLM exclusief voor deze luchtvaartmaatschappij een variant van haar freecards…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Boomerang neemt de productie en de sales van de gratis ansichtkaarten voor haar rekening, KLM’s cabinepersoneel deelt ze uit aan passagiers op alle intercontinentale vluchten vanaf Schiphol. Begonnen wordt met een oplage van 750.000 per adverteerder; het potentiële bereik ligt op zo’n 6 miljoen reizigers, waarvan 40 procent zakelijk reist.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid