‘Internet vervangt helft brievenbusreclame’
Binnen vijf jaar heeft internet de helft van de brievenbusreclame overgenomen. Dat stelt althans Martijn van Eldik, oprichter van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat bedrijf plaatst voordeelcoupons op het internet, een dienst waarvan onder meer Bruna, Spaarbeleg. Pearle, Dixons en Intertoys gebruikmaken. Het concept van online couponaanbiedingen wordt behalve op de site save2smile.nl ook aangeboden via Wanadoo.nl en sites van regionale krantentitels van Wegener. Volgens het bedrijf kan hiermee een besparing worden gerealiseerd op de productie en distributie van foldermateriaal en is het mogelijk het aankoopgedrag van de consument te analyseren.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid