Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe site voor Crisiscommunicatie

Er is een nieuwe website met informatie over Crisiscommunicatie. Het Amerikaanse Crisiscommunicatiebureau C4CS heeft deze samen met twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Duitse site was in 1998 opgezet door professoren uit Kiel en Munster. Per week heeft de site tienduizend hits en een gratis crisismanagementnieuwsbrief waarvan 1500 Duitstalige bedrijven uit drie Europese landen lid zijn.

related partner content for mobile comes here

Schmidt stelde voor om de Amerikaanse sponsor van een Engelstalige versie te worden. De site bevat vertaalde Duitse artikelen, ook levert een professor van de universiteit van North-Carolina enkele bijdragen. Verder is er onder andere nieuws en achtergrondinformatie te vinden. ‘Dit is de eerste crisiscommunicatie site die een internationaal publiek aanspreekt’, meent Schmidt.

Volgens de Duitser zijn Amerikanen verder ontwikkeld op het gebied van crisis communicatie en kunnen Europese bezoekers hun voordeel doen met die kennis en ervaring. Andere onderwerpen op de site zijn risico en rampenmanagement communicatie. De site is te vinden op . (22-09-2000)

(PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in