
De Duitse site was in 1998 opgezet door professoren uit Kiel en Munster. Per week heeft de site tienduizend hits en een gratis crisismanagementnieuwsbrief waarvan 1500 Duitstalige bedrijven uit drie Europese landen lid zijn.
Schmidt stelde voor om de Amerikaanse sponsor van een Engelstalige versie te worden. De site bevat vertaalde Duitse artikelen, ook levert een professor van de universiteit van North-Carolina enkele bijdragen. Verder is er onder andere nieuws en achtergrondinformatie te vinden. ‘Dit is de eerste crisiscommunicatie site die een internationaal publiek aanspreekt’, meent Schmidt.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVolgens de Duitser zijn Amerikanen verder ontwikkeld op het gebied van crisis communicatie en kunnen Europese bezoekers hun voordeel doen met die kennis en ervaring. Andere onderwerpen op de site zijn risico en rampenmanagement communicatie. De site is te vinden op www.crisisnavigator.org. (22-09-2000)
(PR Week UK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee