Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe functies Helmons en Scheffers binnen BrandDeli

Hebe Helmons is benoemd tot Trade Marketing Manager en Rens Scheffers is aangesteld als Sales Manager Kids binnen BrandDeli.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BrandDeli is de joint venture tussen Discovery Networks Benelux en Viacom International Media Networks (VIMN) die onlangs werd .

related partner content for mobile comes here

Scheffers neemt der rol over van Hebe Helmons. Zij is in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor alle b-to-b communicatie van BrandDeli, inclusief pr. Scheffers is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de aansturing van het adsalesteam van Nickelodeon binnen BrandDeli en rapporteert aan ceo Allard Ruyl.

Helmons vervult daarnaast een spilfunctie tussen de merken die BrandDeli vertegenwoordigt en de salesorganisatie. Helmons heeft verschillende sales en marketing functies bekleed binnen MTV, Comedy Central en Nickelodeon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in