
BrandDeli is de joint venture tussen Discovery Networks Benelux en Viacom International Media Networks (VIMN) die onlangs werd aangekondigd.
Scheffers neemt der rol over van Hebe Helmons. Zij is in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor alle b-to-b communicatie van BrandDeli, inclusief pr. Scheffers is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de aansturing van het adsalesteam van Nickelodeon binnen BrandDeli en rapporteert aan ceo Allard Ruyl.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHelmons vervult daarnaast een spilfunctie tussen de merken die BrandDeli vertegenwoordigt en de salesorganisatie. Helmons heeft verschillende sales en marketing functies bekleed binnen MTV, Comedy Central en Nickelodeon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee