Privacy bestaat niet, doe er je voordeel mee


Privacy is complexe zaak, vol met paradoxen. Marketeers zien privacy als een lastenpost, terwijl het juist een toevoeging kan zijn als er wordt gezocht naar een evenwicht tussen de consument, beveiliging en marketing. In ‘Privacy bestaat niet’ komt alles aan bod. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger.
Peter Olsthoorn is onderzoeksjournalist, historicus en schrijver van boeken over internet: De macht van Facebook en De macht van Google. Hij publiceert ondermeer in NRC, Intermediair, Adformatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTijdens de 24 uur van Reclame geeft Peter Olsthoorn vandaag een roundtable sessie .Op 26 november debatteert Peter Olsthoorn mee in De Balie in Amsterdam over Privacy.
‘Privacy bestaat niet’ (ISBN 9789491560545) is te bestellen via www.adfogroep.nl/shop. Prijs € 14,95 (incl. BTW).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid