Overslaan en naar de inhoud gaan

Privacy bestaat niet, doe er je voordeel mee

‘Privacy bestaat niet’ is het nieuwe boek van Peter Olsthoorn, die in een persoonlijk relaas een overzicht geeft van alle aspecten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Privacy is complexe zaak, vol met paradoxen. Marketeers zien privacy als een lastenpost, terwijl het juist een toevoeging kan zijn als er wordt gezocht naar een evenwicht tussen de consument, beveiliging en marketing. In ‘Privacy bestaat niet’ komt alles aan bod. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger.

related partner content for mobile comes here

Peter Olsthoorn is onderzoeksjournalist, historicus en schrijver van boeken over internet: De macht van Facebook en De macht van Google. Hij publiceert ondermeer in NRC, Intermediair, Adformatie.

Tijdens de 24 uur van Reclame geeft Peter Olsthoorn vandaag een roundtable sessie .Op 26 november debatteert Peter Olsthoorn mee in De Balie in Amsterdam over Privacy.

‘Privacy bestaat niet’ (ISBN 9789491560545) is te bestellen via . Prijs € 14,95 (incl. BTW).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in