Nieuwe campagne Interpolis
Kleurstelling (gifgroen) en pay-off zijn nog hetzelfde, maar na lange tijd heeft Interpolis dan toch afscheid genomen van de, volgens velen uiterst irritante, voiceover van Martin Ros.
Desalniettemin staat buiten kijf staat dat mede door deze stem Interpolis zich op de kaart heeft weten tezetten. Maar zoals bekend komt aan alle reclame boegbeelden ooit een einde.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMaar als je dan veranderd doe het dan goed. De huidige wat chabby voiceover is in mijn ogen een zwakke poging weer puur te willen onderscheiden door stemgebruik. En dat hebben we al gezien. Tevens is de nieuwe stem dermate anders dat doelgroep zich wellicht wat vevreemd gaat vinden en het allemaal niet meer zo glashelder ziet.
Ik ben benieuwd naar de andere meningen
Laten we wel hopen dat Martin Ros een uitermate zwakke comeback als die Cora van Mora bespaard blijft?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid