Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Interpolis

Wellicht heb je het meegekregen; vorige week lanceerde Interpolis haar nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kleurstelling (gifgroen) en pay-off zijn nog hetzelfde, maar na lange tijd heeft Interpolis dan toch afscheid genomen van de, volgens velen uiterst irritante, voiceover van Martin Ros.

related partner content for mobile comes here

Desalniettemin staat buiten kijf staat dat mede door deze stem Interpolis zich op de kaart heeft weten tezetten. Maar zoals bekend komt aan alle reclame boegbeelden ooit een einde.

Maar als je dan veranderd doe het dan goed. De huidige wat chabby voiceover is in mijn ogen een zwakke poging weer puur te willen onderscheiden door stemgebruik. En dat hebben we al gezien. Tevens is de nieuwe stem dermate anders dat doelgroep zich wellicht wat vevreemd gaat vinden en het allemaal niet meer zo glashelder ziet.

Ik ben benieuwd naar de andere meningen

Laten we wel hopen dat Martin Ros een uitermate zwakke comeback als die Cora van Mora bespaard blijft?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in