Marketing Literatuur Jaarprijs voor Van Bel
De PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2004 is gewonnen door Egbert Jan van Bel, auteur van het door Kluwer uitgegeven boek Event Driven…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Bel (46) is sinds 2003 directeur van communicatieadviesbureau Pleon. Hij startte zijn loopbaan in de journalistiek. Na vier jaar maakte hij de overstap naar de marketing. In 1989 begon Egbert Jan een eigen bedrijf in de multimediabranche. Na de verkoop van zijn bedrijf deed hij diverse interimtrajecten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het commerciële vakgebied. De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 werd voorgezeten door Hans Molenaar Voorzitter Platform Innovatie in Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid