Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM vindt Schiphol-campagne maar niks

De KLM vindt dat Schiphol te veel geld heeft uitgegeven aan de nieuwe campagne. Een woordvoerder noemt de campagne ‘een volstrekt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Ze zouden de euro’s moeten uitgeven aan het op orde brengen van het bagagesysteem en aan verbetering van de infrastructuur’, zegt hij tegen het ANP. ‘Wie betaalt deze campagne trouwens? De passagier, de luchtvaartmaatschappij?’, vraagt hij zich daarnaast af.

related partner content for mobile comes here

Schiphol zegt in een weerwoord niets van de kritiek te begrijpen. ‘Het vliegveld is op orde en het gaat hartstikke goed met de afhandeling van de bagage.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in