Overslaan en naar de inhoud gaan

LG stoomt op richting mode

Wie van mode houdt, houdt van kleren. En wie van kleren houdt, die wil ze graag mooi houden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wasmiddelenfabrikanten ontdekten dat al eerder en linkten hun product met de modewereld, denk bijvoorbeeld aan de .
Afgelopen week en weekend vond de Amsterdam Fashion Week plaats. Tijdens een bezoek aan de , de vakbeurs voor modemerken in de RAI, was er tussen alle modemerken ook een stand van LG te vinden. LG, dat merk van plasma tv's en hippe mobieltjes? Ja, die dus. LG heeft namelijk een nieuw soort wasmachine ontwikkeld: de . Door te wassen met stoomenergie verbruikt de wasmachine minder water en energie, vermindert het de kans op krimpen en schijnt je kleding langer mee te gaan. Ook belooft de wasmachine dat strijken overbodig wordt.

related partner content for mobile comes here

Hoe vernieuwend en spectaculair de wasmachine daadwerkelijk is, heb ik niet kunnen testen, maar ik vond het leuk om te zien dat LG zich eens van een andere kant liet zien. Het presenteerde zich aan een specifieke doelgroep en laat zien dat milieuvriendelijkheid, gemak en natuurlijk een snufje design best samen kunnen gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in