Laurus komt met goedkoop merk
Supermarktconcern Laurus zet een nieuwe stap in de prijzenslag. Het bedrijf introduceert een nieuwe C-merklijn in de Edah-, Konmar- en…
Het merk is vergelijkbaar met de goedkope Euroshopper-producten in de Albert Heijn, meldt Algemeen Dagblad. Met deze artikelen, waarvan de prijzen vergelijkbaar zijn met die van Aldi en Lidl, wil Laurus in de prijsoorlog terrein terugwinnen. Het is de eerste keer dat een andere keten dan AH een nieuwe ronde inluidt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens een woordvoerder van Laurus komen de nieuwe goedkope merken in de plaats van zogenoemde fancy labels, goedkope producten onder een fantasienaam waarvan de Laurus-ketens er honderden hebben. Onduidelijk is nog of alledrie de Laurus-ketens een eigen C-merk krijgen, of dat één gezamenlijke lijn wordt ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid