Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt introduceert ROI Simulator

Het Media Kennis Centrum van Kobalt komt met een nieuw instrument waarmee adverteerders hun return on investment (ROI) beter zouden kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het mediabureau ontwikkelt econometrische modellen om de effectiviteit van marketing vooraf te meten. Tijdens de Kobalt Media Experience (16 april in Utrecht) presenteert Research Director Karin Schut de ROI Simulator. Deze software moet adverteerders helpen in de toekomst kijken door prognoses over winstgevendheid van advertising te doen op basis van bekende trends en ontwikkelingen.

related partner content for mobile comes here

Kobalt maakt verder bekend op diezelfde dag het Kobalt Idee Café te openen voor adverteerders. Hier kunnen ze samen met Kobalt ‘originele media-ideeën ontwikkelen’. ‘De introductie van het Idee Café past binnen de strategie van mediabureau Kobalt om adverteerders te prikkelen nieuwe wegen te kiezen naar de consument’, aldus het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in