KesselsKramer maakt merkcampagne voor tv-show van ARTE TV


De nieuwe serie Re: van Arte Tv is een dagelijks actualiteitenprogramma over Europa. Het Nederlandse KesselsKramer bedacht de naam, merkidentiteit en campagne voor het Duitse programma.
De naam Re staat voor ‘report, regards, reaktion, realität & rebonds’. Elkaar beter leren begrijpen, ontdekken wat de ander bezighoudt en discussie staan namelijk centraal in het programma.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn ieder aflevering (30 minuten) laat Arte Tv een deel van Europa zien. In het programma zie je bijzondere mensen en hun omgeving. De hoofdvraag: wat beweegt deze mensen? Het publiek helpt het programma vorm te geven. Via sociale media kunnen kijkers discussiëren over het programma. De redactie zoekt de belangrijkste thema’s online verder uit.
Credits:
Client: ARTE Deutschland
Agency: KesselsKramer
Creatives: Gijs van den Berg, Stephanie Lüscher
Producer: Jaap Hermans
Photographer: Jann Höfer
Copy: Die Freigeister, Simone Wust
Media: UM - Universal McCann, Alf Wittenbecher and Nils Rathjen
Animation: Bas Mooij
Composer: Jasper Boeke
Illustrator: Stang Gubbels
Social: ZDF digital
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid