Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer maakt merkcampagne voor tv-show van ARTE TV

De nieuwe serie Re: van Arte Tv is een dagelijks actualiteitenprogramma over Europa. Het Nederlandse KesselsKramer bedacht de naam,…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe serie Re: van Arte Tv is een dagelijks actualiteitenprogramma over Europa. Het Nederlandse KesselsKramer bedacht de naam, merkidentiteit en campagne voor het Duitse programma.

related partner content for mobile comes here

De naam Re staat voor ‘report, regards, reaktion, realität & rebonds’. Elkaar beter leren begrijpen, ontdekken wat de ander bezighoudt en discussie staan namelijk centraal in het programma.

In ieder aflevering (30 minuten) laat Arte Tv een deel van Europa zien. In het programma zie je bijzondere mensen en hun omgeving. De hoofdvraag: wat beweegt deze mensen? Het publiek helpt het programma vorm te geven. Via sociale media kunnen kijkers discussiëren over het programma. De redactie zoekt de belangrijkste thema’s online verder uit. 

Credits:
Client: ARTE Deutschland
Agency: KesselsKramer
Creatives: Gijs van den Berg, Stephanie Lüscher
Producer: Jaap Hermans
Photographer: Jann Höfer
Copy: Die Freigeister, Simone Wust
Media: UM - Universal McCann, Alf Wittenbecher and Nils Rathjen
Animation: Bas Mooij
Composer: Jasper Boeke
Illustrator: Stang Gubbels
Social: ZDF digital

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in