Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau Fama Volat maakt voor derde jaar op rij bijzondere fotoserie

Jaarlijks werkt het reclamebureau hiervoor samen met een fotograaf.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fama Volat vraagt jaarlijks een fotograaf om zijn of haar interpretatie te geven aan de betekenis van Fama Volat, namelijk ‘het gerucht krijgt vleugels’. Dit jaar is er samengewerkt met fotograaf Hein Gijsbers, nadat in voorgaande jaren de handen ineen werden geslagen met Peek Creative Studios en Vertigo Films.

related partner content for mobile comes here

Uiteindelijk is een fotoserie het resultaat die een bijzonder verhaal vertelt. Het verhaal van Gijsbers gaat over de Nederlandse tweeling Laura en Julia die al drie jaar in een oud vervallen kasteel wonen vlakbij Luik aan de Maas, zonder stromend water en elektriciteit. De kasteeltweeling, zoals ze zichzelf noemen, willen het kasteel weer in ere herstellen en de grandeur van weleer terugbrengen. Zonder familie en vrienden in de buurt of alle gemakken van tegenwoordig proberen zij het kasteel te redden.

De serie is hieronder te bekijken. 

Credits
Fotografie: Hein Gijsbers
Concept: Fama Volat en Hein Gijsbers
Beeldbewerking: Henry van den Baar
Styling: Anne van Lieshout
Visagie: Gitte van Wijk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in