Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea Australia moedigt aan alledaags geluk te vinden

In The Best Day is the Everyday spelen Ikea-producten letterlijk de hoofdrol.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de campagne is te zien hoe de ochtend begint en dat hoofdpersoon Ludde een ontbijtje maakt voor zijn partner die nog in bed ligt. Het opvallende aan de campagne is dat de hoofdpersonen niet mensen zijn, maar producten uit het assortiment van Ikea. Zo worden de ‘mensen’, waaronder Ludde, gespeeld door dekentjes en hun huisdier is een ‘puppy’ gespeeld door een plastic krukje.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

The Best Day is the Everyday is bedoeld om het publiek aan te moedigen plezier te halen uit de alledaagse dingen. De campagne is ontwikkeld door het Australische bureau The Monkeys. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in