Overslaan en naar de inhoud gaan

Jules Destrooper komt met International Design Contest

Met een International Design Contest wil Biscuiterie Jules Destrooper iedereen uitdagen om mee te sleutelen aan zijn iconische koekblik.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder kan zijn creativiteit de vrije loop te laten en het design voor hét nieuwe koekblik van de Vlaamse koekjesproducent ontwerpen. De metalen koekblikken van Jules Destrooper vormen een rode draad in de 125-jarige  geschiedenis van Biscuiterie Jules Destrooper.

related partner content for mobile comes here

‘Waar het koekblik vroeger vooral diende om koekjes langer te kunnen bewaren is het nu een echt collector’s item’, aldus Jules Destrooper. Ook het winnende koekblik zal Jules Destrooper wereldwijd lanceren en de winnaar ontvangt 2500 euro. Voor de uitbreiding van het blikkenassortiment zijn alle technieken toegestaan, van schilderen, digitaal ontwerpen tot graffiti. Zolang de naam van Jules Destrooper maar terugkomt in het ontwerp.

Marcel Verhaaf van Brand Candies, met meer dan 20 jaar ervaring als verpakkingsontwerper en auteur van het boek Iconische Verpakkingen, een van de juryleden. Ook Peter Destrooper, directeur en achterkleinzoon van stichter Jules Destrooper, beoordeelt de ontwerpen. Na de keuze van de vakjury is het aan het grote publiek om online en in het Jules Destrooper bezoekerscentrum op hun favoriete ontwerp te stemmen. In september is bekend wie het nieuwe creatieve ontwerp heeft gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in