
Volgens het Sponsor Magazine is Unilever al jarenlang voorloper als het gaat om de ontwikkeling en inzet van innovatieve sponsoringconcepten. Dat leidde tot veel prijswinnende cases zoals Life & Cooking, Robijn Fashion Awards, Glorix en de Parade en Rexona en Idols. Het sponsorportfolio werd afgelopen jaar uitgebreid met het sponsorschap van NOC-NSF.
Als media directeur bij Unilever is Harry Dekker volgens het vakblad 'de grote initiator en stimulator van de vele projecten'.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHet is de vijfde keer dat Sponsor Magazine een lijst van machtige mensen in sponsoring samenstelt. De nummer 1 van vorig jaar, Chris Woerts (destijds Eredivisie CV, nu Feyenoord), moet dit jaar genoegen nemen met een achtste plaats. In de top 3 staan verder de bekende sponsorgezichten Marcel Beerthuizen (TBWA/Brand Experience Company) en Henri van der Aat (Trefpunt). Hoogste binnenkomer in de lijst is MM&MO-oprichter en voorzitter van het NIMA Alfred Levi. Verdwenen uit de lijst is onder andere minister van Justitie Piet Hein Donner. Er staan twee vrouwen op de lijst: Heleen Crielaard, sponsor manager bij Rabobank Nederland, en Marischka Leenaers, van het adviesbureau LeenaersVerloop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee