Harry Dekker machtigste in sponsorland


Volgens het Sponsor Magazine is Unilever al jarenlang voorloper als het gaat om de ontwikkeling en inzet van innovatieve sponsoringconcepten. Dat leidde tot veel prijswinnende cases zoals Life & Cooking, Robijn Fashion Awards, Glorix en de Parade en Rexona en Idols. Het sponsorportfolio werd afgelopen jaar uitgebreid met het sponsorschap van NOC-NSF.
Als media directeur bij Unilever is Harry Dekker volgens het vakblad 'de grote initiator en stimulator van de vele projecten'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de vijfde keer dat Sponsor Magazine een lijst van machtige mensen in sponsoring samenstelt. De nummer 1 van vorig jaar, Chris Woerts (destijds Eredivisie CV, nu Feyenoord), moet dit jaar genoegen nemen met een achtste plaats. In de top 3 staan verder de bekende sponsorgezichten Marcel Beerthuizen (TBWA/Brand Experience Company) en Henri van der Aat (Trefpunt). Hoogste binnenkomer in de lijst is MM&MO-oprichter en voorzitter van het NIMA Alfred Levi. Verdwenen uit de lijst is onder andere minister van Justitie Piet Hein Donner. Er staan twee vrouwen op de lijst: Heleen Crielaard, sponsor manager bij Rabobank Nederland, en Marischka Leenaers, van het adviesbureau LeenaersVerloop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid