Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace: verzin nieuw logo Nike of Adidas

Pimp het logo van Nike of Adidas op een creatieve manier en vraag zo aandacht voor de watervervuiling in China. Die oproep doet Greenpeace.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Greenpeace schrijft een ontwerpwedstrijd uit om de sportmerken 'uit te dagen over te gaan op een 100% schone kledingproductie'. Uit het vorige week door Greenpeace gepubliceerde rapport Dirty Laundry blijkt dat grote sportmerken zoals Adidas en Nike zaken doen met Chinese textielfabrieken die hun giftige stoffen illegaal dumpen.

related partner content for mobile comes here

Na acties wereldwijd, waaronder afgelopen vrijdag bij het Europese hoofdkantoor van Nike in Hilversum, wordt nu de hulp ingeroepen van het grote publiek om aandacht te vragen voor dit probleem. Mensen kunnen via een speciale van Greenpeace hun creatie inzenden. Uiteindelijk komt er een selectie van de beste logo’s op een shortlist te staan waarop gestemd kan worden. Eind augustus wordt er een winnaar bekendgemaakt die zijn ontwerp geprint krijgt op posterformaat of op een T-shirt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in