Overslaan en naar de inhoud gaan

Chinese stedelijke elite houdt van mobile marketing

Mobile advertising en diensten doen het goed bij de Chinese nieuwe rijken, zo zegt ABI Research na consumentenonderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau ondervroeg 1,000 Chinese consumenten. Dat gebeurde online, dus de groep respondenten behoort wel tot de groep Chinezen die toegang heeft tot online technologie.

related partner content for mobile comes here

Aan respondenten werd gevraagd of ze in de afgelopen drie maanden weleens op een mobiele advertentie hadden geklikt en wat hun actie vervolgens was. 49 procent antwoordde weleens een mobiele coupon te hebben ontvangen, 46 procent daarvan had het product onderzocht en 45 procent had zich ook geregistreerd om sms-berichten te ontvangen.

Vervolgens had bijna een kwart hiervan nav de coupon een winkel bezocht (44 procent), content gedownload of gekocht (44 procent), zich opgegeven voor een nieuwsbrief (39 procent) of een aankoop gedaan (25 procent).

Het onderzoek (inclusief de methodiek) is terug te vinden in

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in