
Het bureau ondervroeg 1,000 Chinese consumenten. Dat gebeurde online, dus de groep respondenten behoort wel tot de groep Chinezen die toegang heeft tot online technologie.
Aan respondenten werd gevraagd of ze in de afgelopen drie maanden weleens op een mobiele advertentie hadden geklikt en wat hun actie vervolgens was. 49 procent antwoordde weleens een mobiele coupon te hebben ontvangen, 46 procent daarvan had het product onderzocht en 45 procent had zich ook geregistreerd om sms-berichten te ontvangen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVervolgens had bijna een kwart hiervan nav de coupon een winkel bezocht (44 procent), content gedownload of gekocht (44 procent), zich opgegeven voor een nieuwsbrief (39 procent) of een aankoop gedaan (25 procent).
Het onderzoek (inclusief de methodiek) is terug te vinden in “Technology Barometer™: Mobile — 1Q 2011 China Survey Results”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee