Gratis RAB Barometer E Power Radio
De RAB Barometer, een initiatief van het Radio Advies Bureau, uitgevoerd door Intomart GfK, onderzoekt per commercial onder meer de koopintentie en het koopgedrag, de herkenning van de radiocommercial en de merk- en reclamebekendheid.
Belangrijk in het onderzoek is de ‘aandachtsmeter’, waarmee per seconde wordt gemeten waar de aandacht verslapt of waar deze het grootst is. Jan Lagrouw, directeur van E Power: 'Radio wordt door de snelle bereiksopbouw succesvol actiematig ingezet. Maar de betaalbare kracht van radio is de herhaling, dus ook bij uitstek geschikt om een merk of product voor langere tijd onder de aandacht te brengen. Cruciaal voor radio in een langetermijnstrategie is dan de beleving van de commercial, dus wordt die direct herkend en ook nog eens positief gewaardeerd door de luisteraars.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe test loopt van juli tot en met december 2011.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid