Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief Mathieu Winkel naar Energize

Mathieu Winkel begint medio deze maand op de afdeling creatie van Energize.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij werkte hiervoor als creatief bij onder andere Lemz, 105 en Square Melon Nederland. Winkel maakte prijswinnend werk voor onder andere Exact (&;Begrijpt jouw business als geen ander&;), Douwe Egberts (Burendag 2006), Esprix (&;Bedankt, beste reclamemaker&;) en Toto (&;Toto is Terug&;). Bij zijn vorige werkgever, Square Melon Nederland, werkte hij op diverse merken, zoals Kellogg’s, Coca-Cola, Alpro, Stimorol en Disney Channel.

‘De ambitie van het bureau, het enthousiasme van de mensen en de ruime en brede ervaring van de bureaudirectie maakten het voor mij een no brainer om voor Energize te kiezen’, zegt Winkel. ‘Ook past de verdiende aandacht visie van Energize bij mijn eigen kijk op het vak.’

related partner content for mobile comes here

Winkel gaat samenwerken met creatief directeur Richard de Jong.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in